Zaken waarvoor u (onder andere) mijn expertise kunt inschakelen:

OFFICE
• Office management (tijdelijke PA/ Management Assistente/ Directiesecretaresse/ Bestuurssecretaresse)
• Advies over professionaliseren, reorganiseren of herinrichten van bestaande secretariaten
• Opzetten van nieuwe secretariaten
• Leidinggevende/coördinator van bestuurs- en directiesecretariaten
• Projectleider/coördinator voor aanpassing van procedures

COMMUNICATION
• Ondersteunen en coördineren interne en externe communicatie in de breedste zin van het woord

EVENTS
• Organiseren van bijeenkomsten, congressen, evenementen, symposia en workshops
• Gastvrouw op locatie

Dit is slechts een kleine greep uit mogelijke werkzaamheden. Als de werkzaamheden die u uitgevoerd wilt hebben hier niet bijstaan, neem dan even contact met mij op. We kunnen dan samen bekijken of ik iets voor uw organisatie kan betekenen. Ik ben per uur inzetbaar (minimaal 1 uur) op locatie of vanuit mijn locatie in Heesch.

UW VOORDEEL

  • U beschikt over een flexibele, ervaren en gemotiveerde medewerkster die snel is ingewerkt.
  • Geen loonkosten zoals sociale premies en loonheffingen (in bezit van VAR-verklaring)
  • De continuiteit van uw organisatie blijft gewaarborgd.
  • Inhuur rechtstreeks of via een bemiddelingsbureau (bij rechtstreekse inhuur bespaart u de fee)